برادر

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:06

چرا NFT يک ميمون ميليون‌ها دلار ارزش دارد؟

مجموعه‌ NFT‌ها اخيرا به يکي از پرطرفدارترين حوزه‌هاي بازار رمز ارزها تبديل شده‌اند.

طبق گزارش سايت dAppradar، حجم معاملات 17 مجموعه توکن‌هاي بي‌همتا به رقمي بيش از صد ميليون دلار نيز رسيده است. يکي از همين مجموعه‌ها، ميمون‌هاي کسل يا همان Bored Ape Yacht Club است.

مفهوم NFT

NFT مخفف عبارت Non Fungible Token است. واژه توکن، کاربردهاي متفاوتي دارد اما در اينجا به معني يک سند اعتباري الکترونيکي است. اين سند اعتباري الکترونيکي نشان دهنده يک مقدار مشخص از يک واحد قابل معامله است. واحد قابل معامله مي‌تواند ريال، دلار، يورو و يا ارزهاي ديجيتالي باشد.

اين سندها در شبکه‌اي به نام بلاک چين ذخيره مي‌شوند. وظيفه بلاک چين اين است که نشان دهنده مالک اصلي کالا چه کسي بوده و بعد به ترتيب به چه کساني فروخته شده است.

فرض کنيد شما اثري را به کمک فتومونتاژ در فتوشاپ خلق کرده‌ايد و بخواهيد آن را به فروش برسانيد. هر شخص مي‌تواند يک کپي از آن را دانلود کند و هيچ حق مالکيتي به شما پرداخت نکند. شما مي‌توانيد اثر خود را به يک NFT تبديل کنيد. حتي با از بين رفتن کالاي فيزيکي خود اثر در قالب NFT از بين نمي‌رود. در حقيقت ان اف تي، به دارايي ديجيتالي گفته مي‌شود که قابل جمع کردن باشد. اين دارايي ديجيتال نيز ارزش خود را به صورت نوعي از رمز حفظ مي‌کند. همان گونه که يک تابلو فرش و يا اثر هنري ارزش خود را حفظ مي‌کند و نوعي سرمايه‌گذاري به حساب مي‌آيد.

NFT ميمون‌هاي کسل

s4_x753.jpg

 

باشگاه قايق تفريحي ميمون‌هاي کسل درواقع يک پروژه NFT آواتار ساخته شده بر پايه اتريوم است. در حال حاضر تنها ?????? از NFT ميمون‌هاي کسل وجود دارد و اين به معناي کمياب بودن آنها نيز است. علاوه بر کمياب بودن اين آثار، از نظر بصري چشم‌نواز هستند. مالکيت هر يک از توکن‌هاي Bored Ape NFT به عنوان کليدي براي عضويت در يک بستر اختصاصي پاتوق آنلاين به نام Swamp Club نيز عمل مي‌کنند.

زماني که Bored Ape Yacht Club در ماه آپريل مصادف با اواخر فروردين ???? راه‌اندازي شد؛ هر NFT ميمون‌هاي کسل با قيمتي کمتر از ??? دلار در طول يک روز به فروش رسيد. اما پس از گذشت شش ماه، قيمت ارزان‌ترين ميمون به ?? هزار دلار رسيد. شايد جالب باشد بدانيد که استيفن کاري نيز يکي از اين آثار را خريداري کرده است.

به نظر مي‌رسد Bored Ape NFT نيز در کنار کريپتوپانک  به آثار ماندگار آينده تبديل خواهد شد. اين امکان وجود دارد که زماني برسد که ميمون‌هاي کسل به قطعه‌هاي هنري نماديني براي نمايش دادن ظهور جريان اصلي دنياي متاورس تبديل شوند.

آيا يک ميمون، ميليون‌ها دلار ارزش دارد؟

ان اف تي‌ها بزرگ‌ترين اتفاق 2021 بودند؛ نه تنها در حوزه تکنولوژي و فناوري بلکه در هر زمينه تمامي خبرهاي جنجالي زير سايه NFTها قرار گرفت.

اين داستان همچنان در سال 2022 پر قدرت‌تر ادامه دارد. با اينکه زمان زيادي از موضوع فروش ان اف تي‌ها با قيمت‌هاي غير قابل باور مي‌گذرد. براي اکثر افراد اين سوال وجود دارد که چطور ممکن است طراحي يک ميمون که جذابيت چنداني ندارد، با چنين قيمت‌هايي به فروش مي‌رسد.

معمولا بدين شکل است که زماني که فردي از فروش NFTها انتقاد مي‌کند؛ اولين پاسخي که دريافت مي‌کند اين است که هنوز به خوبي مفهوم هنر را درک نکرده است.

شايد جالب باشد بدانيد که در هنگام خريد NFTها ميمون‌هاي کسل شما نمي‌دانيد کدام اثر هنري را مي‌خريد. پس از انجام فرآيند خريد، اثر هنري نيز به شما نمايش داده مي‌شود.

پس اين جا به جايي و فروش با چه هدفي دنبال مي‌شود؟

بخش از جواب اين سوال مربوط به انتقال غير قانوني پول يا همان پولشويي است  و يا کلاهبرداري از طريق بالا بردن غير واقعي ارزش يک NFT.

بدين ترتيب کاربران گمان مي‌کنند اثر با ارزشي است که قيمت آن رو به افزايش است. اما اين تمام دلايل براي همه‌گيري آن نيست.

دليل بعدي حمايت افراد مشهور و سلبريتي‌ها از ين کسب و کارها است. افرادي که روياي يک شب پولدار شدن را براي مردم عادي تبليغ مي‌کنند و از اين روش درآمدزايي مي‌کنند.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 248 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:21

رازهايي که بايد درباره خانه ي هوشمند بدانيد

خانه ي هوشمند با وجود سن کم توانسته است کاربران زيادي را در سطح دنيا پيدا کند. اسايش و راحتي را مي توان به عنوان مهمترين شاخصه هاي اين فناوري بيان کرد اما ...

  •  
  •  
  •  
  •  

آيا تا بحال شرايط زير را تجربه کرده ايد؟

زماني که به رختخواب مي رويد متوجه روشن ماندن لامپ هاي پذيرايي مي شويد!

صبح دير از خواب بيدار شديد و حتي وقت نمي کنيد يک چاي گرم بنوشيد!

آبياري باغچه براي شما به يک معضل تبديل شده و گاهي اوقات فراموش مي کنيد باغچه را آبياري کنيد!

اگر هر کدام از اين شرايط را تجربه کرده ايد، خانه ي هوشمند تنها راه حل شما براي برون رفت از اين چالش هاست. اين فناوري امکانات زيادي را در اختيار کاربران مي گذارد. اما امکانات زياد همه آن چيزي نيست که بايد در مورد خانه ي هوشمند بدانيد با من همراه باشيد تا در مورد اين فناوري کنکاش کنيم.

خانه ي هوشمند چيست؟

به بيان ساده يک فناوري جديد است که شما را قادر مي سازد کنترل لوازم برقي را از راه دور و به کمک موبايل انجام دهيد. کاربر دستورات خود را از طريق اپليکيشن تلفن همراه خانه هوشمند ثبت مي کند. سپس دستورات کاربر از طريق اينترنت براي تجهيزات نصب شده در خانه ي هوشمند ارسال مي شوند. تجهيزات هوشمند پس از دريافت دستورات، عمليات مورد نظر کاربر را اجرا مي کنند. البته اطلاعات به وسيله رمزگذاري ايمن مي شوند و در يک بستر امن تبادل مي شوند.

 سيستم هاي امنيتي   تجهيزات امنيتي خانه    اسمارت سکيوريتي     شهر هوشمند

با توجه به نوع وسيله برقي که قصد کنترل آن را داريد، نوع تجهيزات هوشمند سازي ساختمان مورد استفاده متفاوت خواهد بود. از جمله مهمترين تجهيزات مورد استفاده در هوشمند سازي ساختمان مي توان به کليدهاي هوشمند کنترل روشنايي، رله هاي هوشمند و سنسورها اشاره کرد. کليدهاي هوشمند براي کنترل روشنايي مورد استفاده قرار مي گيرند. سنسورها با توجه به نوعشان کاربردهاي متفاوتي دارند و براي اندازه گيري پارامترهاي متفاوتي مورد استفاده قرار مي گيرند. رله هاي هوشمند پرکاربردترين تجهيزات خانه ي هوشمند هستند. تقريبا تمام امکانات خانه هوشمند به کمک رله ها قابل ارائه است.

امکانات خانه هوشمند

با توجه به برند و نوع تجهيزات مورد استفاده در خانه هوشمند، امکانات متفاوتي را تجربه خواهيد کرد. علاوه بر اين ميزان بودجه اي که براي اين کار در نظر مي گيريد نقش تعيين کننده اي در امکانات خانه ي هوشمند شما خواهد داشت. مهمترين امکاناتي که در يک ساختمان هوشمند قابل ارائه هستند عبارتند از:

  • کنترل هوشمند روشنايي
  • کنترل هوشمند لوازم برقي
  • کنترل هوشمند پرده و کرکره برقي
  • کنترل هوشمند سيستم هاي سرمايش و گرمايش
  • فراخواني آسانسور
  • کنترل هوشمند شيرهاي اصلي آب و گاز
  • آبياري هوشمند باغچه
  • نورپردازي هوشمند نما و دکوراسيون داخلي
  • سيستم هاي صوتي هوشمند
  • سيستم امنيتي هوشمند
  • و

موارد ديگري را نيز مي توان به اين ليست اضافه کرد. به طور کلي تمام وسايل برقي آنالوگ را مي توان به سيستم خانه ي هوشمند متصل کرد. در ادامه به موارد مهمي در مورد اين سيستم ها اشاره خواهم کرد که شايد تا بحال آن ها را نشنيده باشيد!!

همه چيز قابل کنترل نيست!

اولين نکته اي که لازم است در مورد خانه هوشمند بدانيد، محدوديت هاي اين سيستم است.  اغلب در معرفي پريز هوشمند (يا رله هوشمند) امکان کنترل همه وسايل برقي بيان مي شود. اين يک باور اشتباه است. بسياري از وسايل برقي را نمي توانيد با اين سيستم کنترل کنيد. به عنوان مثال تلويزيون، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، پلوپز، برخي از انواع تستر و مايکروفر و … با تجهيزات هوشمند قابل کنترل نيستند. با يک تست ساده مي توانيد تشخيص دهيد کدام دستگاه ها به کمک اپليکيشن قابل کنترل هستند.

 

دوشاخه دستگاه را از برق جدا کنيد و دوباره به پريز بزنيد. اگر دستگاه شما در اين حالت روشن شد، مي توانيد روي کنترل هوشمند آن حساب کنيد. قطع و برق وصل دقيقا کاري است که رله يا پريز هوشمند انجام مي دهند. به عنوان مثال تلويزيون با قطع و وصل برق در حالت استندباي (آماده به کار!) قرار مي گيرد. براي روشن شدن لازم است دکمه روشن را بر روي کنترل فشار دهيد. يا براي ماشين لباسشويي انتخاب برنامه شستشو براي شروع به کار ضروري است. چيزي که با رله هوشمند قابل انتخاب نيست!

زيرساخت را جدي بگيريد!

برخي از تجهيزات خانه ي هوشمند نياز به زيرساخت ويژه اي دارند. اگر قصد استفاده از اين تجهيزات را داشته باشيد، پياده سازي زيرساخت ارتباطي آن ضروري است. علاوه بر زيرساخت ارتباطي، محل نصب تجهيزات نيز ممکن است در برندهاي مختلف متفاوت باشد. به عنوان مثال برخي از کليدهاي هوشمند در قوطي کليدهاي ايراني قابل نصب نيستند.

چنانچه قصد استفاده از رله هوشمند تابلويي را داشته باشيد، سيم کشي شما کاملا متفاوت از سيستم سنتي است. در اين سيستم ها تمام سرخط هاي شما در تابلو برق متمرکز مي شوند. اين مساله نشان دهنده تفاوت ساختاري زيرساخت مورد نياز سيستم هاي تابلويي با سيستم هاي سنتي است. قبل از خريد تجهيزات خانه ي هوشمند از زيرساخت مورد نياز آن ها اطمينان حاصل کنيد.

محدوديت ها را در نظر بگيريد

هر دستگاه الکترونيکي محدوديت هايي دارد که عدم توجه به آن شما را با چالش مواجه خواهد کرد. تجهيزات خانه ي هوشمند هم از اين قاعده مستثني نيستند. برخي از محدوديت ها ويژه گروه خاصي از تجهيزات است. به عنوان مثال محدوديت برد در مورد تجهيزات هوشمند بي سيم بسيار حائز اهميت است اما اين مقوله در مورد تجهيزات سيمي اصلا مطرح نيست.

چنانچه تجهيزات مورد استفاده شما از دستگاه کنترل مرکزي براي ارتباط با اينترنت استفاده مي کنند، حداکثر تعداد نود قابل اتصال به دستگاه مرکزي عامل تعيين کننده اي خواهد بود. عامل مشترک تعيين کننده ديگري که حتما در انتخاب تجهيزات بايد به آن توجه کنيد، حداکثر جريان قابل تحمل هر کانال کليد يا رله هوشمند است. اين پارامتر در تعيين تعداد مصرف کننده قابل اتصال به هر کليد، مهمترين عامل است.

جمع بندي

خانه ي هوشمند يک فناوري جديد است که توانسته به سرعت جاي خودش را در بازار تکنولوژي باز کند. اين فناوري آسايش و راحتي را براي کاربران به ارمغان مي آورد. هنگام خريد تجهيزات نکات مهمي را بايد مورد توجه قرار دهيد که عدم توجه به آن ها چالش هاي بزرگي را براي شما به همراه خواهد آورد. توجه به زيرساخت ها و محدوديت ها مهمترين نکاتي هستند که در اين مقاله به آن ها پرداخته شده است.

 

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:12

چشمي معمولي را به جاي چشمي تشخيص حيوانات

چالش :

چالشي که در ميان سنسورهاي معمولي وجود دارد ، اين است که در صورتي که حيوان يا شيء باعث تحريک چشمي شود، دستگاه آلارم مي زند که در اکثر موارد ، مشتري نياز به چنين آلارمي ندارد و مي خواهد صرفا چشمي ها حرکت هاي توسط انسان را تشخيص دهد .

بدين منظور چشمي هاي تشخيص حيوانات که به نام هاي مختلفي موسوم هستند ( وزني ، حجمي و … ) ابداع شدند ، در اين مقاله روشي را به شما معرفي خواهيم کرد که با چشمي معمولي کارکرد چشمي تشخيص حيوانات را داشته باشيد .

 

راه حل

براي تشخيص حرکت انسان مي توان از ? چشمي استفاده نمود ، بدين شکل که ? چشمي به صورت موازي بسته شده و يکي به پايين و يکي به بالا نگاه مي کند .


شرط ارسال سيگنال به دستگاه ، تحريک هر دو چشمي مي باشد .


دليل استفاده از ? چشمي به صورت موازي که يکي به پايين و يکي به بالا نگاه مي کنند و شرط ارسال سيگنال تحريک هر دو چشمي باشد اين است که از اين طريق مي توان انسان را از قد آن شخص تشخيص داد و در صورتي که حيواني مانند گربه از جلوي چشمي رد شود فقط يک چشمي که به پايين نگاه مي کند تحريک مي شود و سيگنال آلارم براي دستگاه ارسال نمي شود.

 

نتيجه گيري

استفاده از چشمي معمولي به عنوان چشمي تشخيص حيوانات هم در صد خطا را کاهش مي دهد و هم استفاده از چشمي معمولي از يک چشمي تشخيص حيوانات مقرون به صرفه تر است.

http://www.bcsnerie.com/activity/p/1325800/

https://harrislisa72.com/activity/p/389639/

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/332706

https://www.givemea.ninja/activity/p/109920/

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 161 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:18

آيا متوجه شده ايد که ما از رتبه بندي الکسا براي تجزيه و تحليل نتايج در پلتفرم خود استفاده مي کنيم؟

 

 

 

 

رتبه الکسا چيست؟

رتبه الکسا يک رتبه بندي محبوبيت جهاني وب سايت است که توسط شرکت اينترنتي الکسا که زيرمجموعه آمازون است ايجاد شده است.

 

الکسا از داده هاي ترافيک وب براي تهيه ليستي از محبوب ترين سايت هاي اينترنت استفاده مي کند. رتبه الکسا به شما اين امکان را مي دهد که بدانيد سايت شما در مقايسه با ساير سايت ها سئو سايت اصفهان چقدر محبوب است.ده ها ميليون سايت توسط الکسا رتبه بندي شده اند. محبوب ترين سايت داراي رتبه 1 است و کم محبوب ترين سايت در حدود 30 ميليون رتبه دارد. همچنين، سايت هايي بدون رتبه اختصاص داده شده به دليل داده هاي ناکافي وجود دارد.

 

رتبه الکسا چگونه تعيين مي شود؟

براي محاسبه رتبه، الکسا داده ها را از هزاران افزونه مرورگر، ويجت ها و سايت هايي با اسکريپت الکسا نصب شده جمع آوري مي کند. آنها به همه اين داده هاي جمع آوري شده به عنوان "پانل ترافيک جهاني" خود اشاره مي کنند و از آن به عنوان نمونه اي استفاده مي کنند که همه کاربران اينترنت را نشان مي دهد.رتبه الکسا با استفاده از روش‌شناسي اختصاصي تعيين مي‌شود که ميانگين بازديدهاي روزانه منحصر به فرد و بازديد از صفحه هر بازديدکننده را در طول 3 ماه گذشته ترکيب مي‌کند.الکسا تعداد بازديدکنندگان روزانه منحصر به فرد را از تعداد کاربران پنل جهاني خود که در آن روز از يک سايت بازديد کرده اند، تخمين مي زند. بازديد از صفحه به ازاي هر بازديدکننده، ميانگين تعداد درخواست‌هاي URL کاربر پانل جهاني الکسا برايک وب‌سايت است. اگر کاربر يک URL را چندين بار در يک روز درخواست کند، به عنوان يک بازديد از صفحه حساب مي شود.بنابراين، بالاترين ترکيب ترافيک و تعامل بازديدکنندگان، رتبه # 1 را تضمين مي کند.الکسا زير دامنه ها را جدا از دامنه هاي آنها رتبه بندي نمي کند. با اين حال، آن‌ها براي صفحاتي که در برخي از سايت‌هاي محبوب مانند وردپرس ميزباني مي‌شوند، استثنا قائل مي‌شوند، اگر بتوانند به‌طور خودکار آنها را به‌عنوان صفحه اصلي يا وبلاگ شخصي شناسايي کنند.

 

دقت رتبه الکسا

الکسا ادعا مي کند که از نرمال سازي داده ها براي تصحيح سوگيري ها در داده هاي خود و همچنين فيلتر کردن ترافيک غيرانساني و هرزنامه استفاده مي کند.با اين حال، دقت رتبه بندي الکسا توسط داده هاي در دسترس آنها محدود مي شود. همانطور که در سايت خود بيان مي کنند:سايت هايي با ترافيک نسبتاً کم اندازه گيري شده توسط الکسا رتبه بندي دقيقي نخواهند داشت. ما داده‌هاي کافي از منابع خود دريافت نمي‌کنيم تا رتبه‌بندي‌هاي بيش از 100000 را از نظر آماري معنادار کنيم. "به عبارت ديگر، اگر دو سايت را انتخاب کنيد که مثلاً 1000000 و 3000000 رتبه بندي شده اند، اختلاف ترافيک بين آنها به اندازه اي نيست که بتوان نتيجه گيري قابل اعتمادي داشت.همچنين، سايت‌هايي که بيش از 100000 رتبه‌بندي شده‌اند، به دليل تفاوت‌هاي ترافيکي تخميني کوچک بين آنها، احتمال بيشتري دارد که نوسانات زيادي در رتبه‌بندي خود تجربه کنند.قابليت اطمينان يک رتبه با عبور از #100000 و نزديک شدن به جايگاه #1 افزايش مي يابد. تفاوت در ترافيک بين اين سايت ها بسيار بيشتر است که بالا رفتن از نردبان را در انتهاي اين رتبه بندي نيز دشوارتر مي کند.براي رتبه دقيق تر، مي توانيد معيارهاي سايت خود را با نصب اسکريپت الکسا روي آن تأييد کنيد. به اين ترتيب الکسا به جاي تخمين معيارها مستقيماً آن را اندازه گيري مي کند.

 

 

 

ارزش رتبه الکسا چقدر است؟

در اينجا چند راه وجود دارد که رتبه الکسا مي تواند براي کسب و کار شما مفيد باشد:

 

1. مقايسه وب سايت خود با رقبا. شما مي توانيد بررسي کنيد که در جايگاه خود در برابر رقباي خود کجا ايستاده ايد. ببينيد رقباي شما چقدر ترافيک دريافت مي کنند، چگونه مخاطبان شما با هم همپوشاني دارند. استراتژي کلمات کليدي آنها را تجزيه و تحليل کنيد. همه اينها ممکن است به شما ايده هاي جديدي براي بهبود يا هدفي براي دنبال کردن بدهد.

 

2. فرصت هاي کلمات کليدي SEO را پيدا کنيد. الکسا همراه با رتبه بندي، ابزارهايي براي بهينه سازي سئو ارائه مي دهد. به عنوان مثال، تجزيه و تحليل کلمات کليدي که ترافيک را به سمت رقباي شما هدايت مي کنند، اما شما از آنها استفاده نمي کنيد، کلمات کليدي را براي تمرکز بيشتر روي کلمات کليدي مناسب و مرتبط با خريد و غيره پيشنهاد مي کند. مطمئناً مي توانيد با استفاده از اين ابزارها ترافيک خود را از جستجوي ارگانيک افزايش دهيد.

 

3. پتانسيل تجاري يک وب سايت را تعيين کنيد. سايت هاي باکيفيت را براي کمپين هاي آگاهي از برند خود بيابيد و شناسايي کنيد. بررسي رتبه الکساي سايت يک qui است.

روشي براي فيلتر کردن سايت ها بر اساس محبوبيت و اجتناب از آنهايي که ترافيک و تعامل کم دارند. با بررسي آمار ترافيک، معيارهاي تعامل و جمعيت شناسي مخاطبان، تخمين بزنيد که تبليغات شما در آن سايت چقدر ارزش دارد.

 

4. فرصت هايي براي مشارکت هاي ارزشمند با اينفلوئنسرها پيدا کنيد. اگر از اينفلوئنسر مارکتينگ در کسب و کار خود استفاده مي کنيد، در مراحل اوليه فرآيند جستجو، مي توان از رتبه الکسا براي شناسايي اينفلوئنسرهاي تثبيت شده که مي توانند توجه مخاطبان خود را جلب کرده و آن را حفظ کنند، استفاده کرد.

 

5. وبلاگ هايي را براي انتشار مطالب خود پيدا کنيد. با انتشار مقالات خود به عنوان مهمان در سايت هاي ديگري که مخاطبان شما از آنها بازديد مي کنند، ترافيک خود را افزايش دهيد. الکسا سايت هايي را با موضوعات مشابه و مخاطبين همپوشاني به شما نشان مي دهد. از رتبه بندي الکسا براي انتخاب محبوب ترين ها استفاده کنيد.

 

توجه Insight چگونه از رتبه الکسا در تجزيه و تحليل نتايج استفاده مي کند؟

در پلتفرم Attention Insight در کنار يک نقشه حرارتي در تجزيه و تحليل طراحي، امتياز وضوح طرح شما را که توسط الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي تخمين زده مي‌شود، ارائه مي‌کنيم. اين نشان مي‌دهد که طراحي شما چقدر واضح است: آيا مملو از عناصر، رنگ‌هاي متضاد يا تميز و شفاف است. هر چه امتياز بالاتر باشد، طراحي تميزتر به نظر مي رسد.درست در زير، نمودار رتبه سايت هاي الکسا وجود دارد که وضوح طراحي شما را با استانداردهاي صنعتي شما مقايسه مي کند. اين نشان مي دهد که طراحي شما از نظر وضوح در مقايسه با 170 سايت برتر الکسا در يک دسته بندي خاص در چه رتبه اي قرار مي گيرد.اين 170 سايت الکسا با بهترين رتبه را در همان دسته طراحي شما مي گيرد و آنها را بر اساس نمره وضوح در 10 گروه گروه بندي مي کند. مي توانيد ببينيد چند درصد از آن سايت ها داراي امتياز وضوح 100-90? هستند، چند درصد در گروه نمره وضوح 90-80? و غيره قرار مي گيرند.مهمتر از همه، شما مي بينيد که طرح شما به کدام گروه تعلق دارد. چه امتياز شفافيت بهتري نسبت به سايت‌هاي الکسا با بهترين رتبه داشته باشد يا جايي در انتهاي سايت دنبال شود.

 

https://trello.com/tahmikain

https://visual.ly/users/tahmikain3/portfolio

https://www.mixcloud.com/TahmiKain3/

https://coub.com/tahmikain3

http://www.wikidot.com/user:info/tahmikain3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sDTNoXZMMYqovZa5LJ_FQw

https://qiita.com/TahmiKain3

https://www.quora.com/profile/Tahmi-Kain

https://weheartit.com/TahmiKain3/uploads

 

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:43

بازاريابي وابسته چيست؟ تعريف و مثال

بازاريابي وابسته يک ترتيب بازاريابي است که در آن خرده فروش آنلاين به وب سايت ديگري کميسيون پرداخت مي کند. وب سايت ديگر براي فروش يا ترافيکي که از ارجاعات خود ايجاد مي کند کميسيون دريافت مي کند.

 

به عبارت ديگر، اين روشي است که وب سايت يا وبلاگ شما براي تبليغ محصولات شخص يا شرکت ديگري کميسيون دريافت مي کند. فروشنده براي محصولاتي که مردم مي خرند يا ارجاع به شما پول مي دهد. ارجاع‌ها بازديدکنندگاني هستند که از وب‌سايت شما بازديد مي‌کنند که به لطف شما به وب‌سايت فروشنده رفته‌اند. آنها با کليک بر روي پيوندي در وب سايت شما به آنجا رسيدند.

 

Spocket که به شما امکان مي دهد بهترين محصولات را براي بازاريابي از بين هزاران تامين کننده دراپ شيپينگ در سراسر جهان انتخاب کنيد و تا 450 دلار پورسانت مکرر دريافت کنيد، تعريف زير را از اين اصطلاح دارد:

 

"بازاريابي وابسته يک مدل کسب و کار است که در آن يک شرکت به وب سايت هاي شخص ثالثي که فروش يا سرنخ ايجاد مي کنند، پول پرداخت مي کند. ما به وب سايت هاي شخص ثالث به عنوان شرکت هاي وابسته اشاره مي کنيم. از زمان ظهور اينترنت، بازاريابي وابسته به طور قابل توجهي رشد کرده است.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاريابي وابسته - تقسيم درآمد

مروجين بازاريابي وابسته مي گويند که اين سيستم مبتني بر اشتراک درآمد است. اصطلاح «پرداخت به ازاي فروش» به معناي اشتراک درآمد است.

 

اگر فروشنده اي محصولي داشته باشد و بخواهد فروش بيشتري داشته باشد، مي تواند به مروجين انگيزه مالي ارائه دهد. براي مثال، برنامه هاي وابسته انگيزه مالي دارند.

 

 

 

نيل پاتل، يک سرمايه گذار فرشته انگليسي، در مورد بازاريابي وابسته مي گويد:

 

اگر محصولي نداريد و مي‌خواهيد پول دربياوريد، مي‌توانيد محصولي را که احساس مي‌کنيد ارزش دارد تبليغ کنيد و به عنوان يک بازارياب وابسته از آن درآمد کسب کنيد.»

 

سرمايه گذار فرشته کسي است که پول خود را در يک کسب و کار نوپا سرمايه گذاري مي کند. به عبارت ديگر، يک نوع سرمايه گذار خطرپذير، اما در اين مورد، از پول خود استفاده مي کنند.

 

بازاريابي وابسته - اينترنت

به گزارش Fix the Photo، از زمان ظهور اينترنت، بازاريابي وابسته رشد و تغيير چشمگيري داشته است.

 

خرده فروش آنلاين Amazon.com اين عمل را رايج کرد. با آمازون، وبلاگ نويسان و وب سايت ها پيوندهايي را به صفحه آمازون مستقيم مي کنند و اگر ارجاع منجر به فروش شود، هزينه اي دريافت مي کنند.

 

در آمازون و بيشتر موارد ديگر، بازاريابي وابسته يک برنامه بازاريابي عملکردي است که در آن فروش مشتريان براي يک محصول برون سپاري مي شود.

 

بررسي استراتژي‌هاي ساختن يک جامعه و ثروت هميشه در عصر ديجيتال عالي است. بسياري از انگيزه هاي ذهني را مي توان زير نظر آبراهام هيکس در جذب پول يافت. مي توانيد ببينيد که آيا براي شما کار مي کند يا خير.

 

بازاريابي وابسته قبل از اينترنت – مثال

براي مثال، يک فروشنده بيمه خانه به خانه، براي قرار ملاقات به فروشنده خانه به خانه ديگري پول مي دهد. آن فروشنده خانه به خانه مي رفت و براي شخصي که بيمه مي فروخت قرار ملاقات مي گذاشت.

 

شخصي که قرار ملاقات ها را ترتيب داده است يا به ازاي هر قرار ملاقات و يا به ازاي هر فروش پرداخت مي شود.

سه نوع پاداش اصلي

در اينجا سه ??نوع پاداش اصلي که بازاريابان وابسته استفاده مي کنند آورده شده است:

 

پرداخت به ازاي کليک: شرکت وابسته بازديدکننده را به وب سايت فروشنده هدايت مي کند. فروشنده هر بار که اين اتفاق مي‌افتد، صرف نظر از اينکه فروش رخ مي‌دهد، به شرکت وابسته پرداخت مي‌کند.

پرداخت به ازاي سرنخ: شرکت وابسته کسي را به وب سايت فروشنده هدايت مي کند. اين بار، آن شخص فرم تماس را پر مي کند. به عبارت ديگر، فروشنده اکنون اطلاعات شخصي خود را دارد. اين شخص اکنون يک "سرنخ" است. وابستگان براي هر سرنخ که توليد مي کنند پول دريافت مي کنند. همچنين ممکن است که سرنخ فرم را در وب سايت وابسته پر کرده باشد

پرداخت به ازاي فروش: فروشنده درصدي از قيمت فروش را به شرکت وابسته مي پردازد.

بازاريابي وابسته - مزايا و معايب

مانند بسياري از مدل هاي کسب و کار يا رويکردهاي بازاريابي، مزايا و معايبي نيز وجود دارد.

 

طرفداران

سرمايه گذاري لازم نيست شما محصولات پيشنهادي را بدون دخالت در ايجاد آنها "ايجاد" مي کنيد.

تنوع گسترده اي از کالاها براي انتخاب. براي مثال مي توانيد روي محصولاتي تمرکز کنيد که بيشترين پول را به شما مي دهند. از طرف ديگر، مي‌توانيد محصولاتي را انتخاب کنيد که بازديدکنندگان شما احتمالاً آن‌ها را خريداري مي‌کنند.

شما مسئول نيستيد. فروشنده، نه شما، مسئول، به عنوان مثال، خدمات مشتري، بازگشت و غيره است.

درآمد. اگر زياد بفروشيد، مي توانيد درآمد خوبي کسب کنيد.

اين ترتيب مانع از فروش کالاهاي خود نمي شود. اگر محصولات خود را مي فروشيد، همچنان مي توانيد کالاهاي ديگر را به عنوان يک شرکت وابسته بفروشيد.

منفي

شهرت شما تا حدي به عملکرد خوب يا بد يک کسب و کار ديگر بستگي دارد. اگر فروشنده در يک رسوايي درگير شود، کل ماجرا مي تواند تأثير منفي بر شما بگذارد.

مشتري مال شما نيست: هر بازديد کننده از سايت شما که در نهايت از فروشنده خريد مي کند، مشتري فروشنده است. در بسياري از موارد، زماني که آن مشتري دوباره خريد مي کند، از نظر مالي سودي نمي بريد.

دريافت برنامه وابسته مناسب آسان نيست: شانس انتخاب برنامه وابسته اشتباه زياد است. انتخاب محصول مناسب براي موفقيت مالي شما ضروري است. محصولات بسيار زيادي وجود دارد!

رقابت از ديگر شرکت هاي وابسته به ياد داشته باشيد که شما تنها وابسته نيستيد. ممکن است صدها يا حتي هزاران شرکت وابسته رقيب همان محصولاتي که شما هستيد را تبليغ کنند.

بازاريابي وابسته - افشاي رسانه هاي اجتماعي

در ايالات متحده، افراد مشهور رسانه هاي اجتماعي بايد بينندگان يا دنبال کنندگان خود را در مورد بازاريابي وابسته در صفحه خود مطلع کنند. با اين حال، محققان دانشگاه پرينستون دريافتند که چنين افشاگري بسيار نادر است.

 

آنها پيوندهاي بازاريابي وابسته را از 500000 ويديوي YouTube و 2.1 پين Pinterest استخراج کردند. آنها 3572 ويديوي يوتيوب و 18237 پين پينترست را با پيوندهاي وابسته شناسايي کردند.

 

محققان از اينکه متوجه شدند تعداد کمي از شخصيت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي ترتيبات بازاريابي وابسته خود را افشا کرده‌اند شگفت‌زده شدند.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11138645
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1660553.page
https://independent.academia.edu/RobinGunn54
http://edu.fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KeanRoberts10
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://behtarinyab.com/
https://git.isis.vanderbilt.edu/KeanRoberts10
http://jobs.ict-edu.uk/user/keanroberts10/
http://ict-edu.uk/user/keanroberts10/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=8c0900fb-d291-4da6-9d12-7f941f5bbbe1
https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 366 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:26

آيا خوردن عسل در دوران بارداري خطرناک است؟

 

 

شايد شنيده باشيد که کودکان زير يک سال نبايد عسل بخورند. اين درست است. کارشناسان توصيه مي کنند از معرفي عسل به نوزادان خودداري کنيد زيرا مي تواند حامل باکتري باشد که مخصوصا براي نوزادان خطرناک است.

 

پس طبيعي است که تعجب کنيد که آيا مي توانيد در دوران بارداري عسل بخوريد. خوشبختانه، اين خوراکي شيرين و چسبناک به طور کلي براي شما و نوزاد متولد نشده شما بي خطر است. در مورد اينکه چرا بايد در زمان انتظار از عسل لذت ببريد بيشتر بياموزيد - اما پس از تولد نوزاد خود اقدامات احتياطي را انجام دهيد.

 

خوردن عسل در دوران بارداري

از زمان هاي قديم، عسل به عنوان يک غذاي خوشمزه و درمان خانگي براي برخي از بيماري ها مورد استفاده قرار مي گرفته است. قبل، در طول و بعد از بارداري، ممکن است طعم اين شيرين کننده طبيعي را بچشيد، چه با قاشق چاي خوري يا روي نان تست يا ماست بريزيد.

 

دليل اينکه برخي از افراد ايمني عسل را زير سوال مي برند اين است که گاهي اوقات حاوي اسپورهاي باکتريايي به نام کلستريديوم بوتولينوم است. اين باکتري ممکن است به سرعت در روده شما رشد کند و نوروتوکسين هايي توليد کند که منجر به بوتوليسم مي شود، يک بيماري نادر اما جدي که مي تواند باعث ضعف و فلج در بازوها، پاها، ناحيه شکم و سيستم تنفسي شود.

 

با اين حال، اين خطر براي اکثر کودکان و بزرگسالان نگران کننده نيست. دکتر سندي پروکتر، استاد تغذيه در دانشگاه ايالتي کانزاس، مي‌گويد: کودکان بالاي يک سال و بزرگسالان سالم - از جمله زنان باردار - مي‌توانند با خيال راحت عسل مصرف کنند زيرا سيستم ايمني آنها در برابر هر گونه باکتري که ممکن است در عسل وجود داشته باشد محافظت مي‌کند.

 

هر بارداري متفاوت است. اگر در مورد خوردن عسل در دوران بارداري سوالي داريد، حتماً با يک ارائه دهنده مراقبت هاي بهداشتي در مورد شرايط خود مشورت کنيد.

 

آيا عسل براي نوزاد بي خطر است؟

عسل براي نوزاد در شکم شما نيز بي خطر است. حتي در موارد جداگانه اي که افراد باردار به بوتوليسم مبتلا شده اند، محققان هيچ مدرکي مبني بر اينکه نوزادان آنها با اين بيماري متولد شده اند پيدا نکرده اند. عفونت بوتوليسم والدين باردار نيز با مشکلات بارداري يا ناهنجاري هاي تولد مرتبط نبود.

 

براي اينکه چيزي در سيستم شما به جنين شما آسيب برساند، بايد از جفت وارد شود. سم بوتولينوم وزن مولکولي بالايي دارد که باعث مي‌شود از جفت شما عبور نکند و به نوزادتان برسد. اين بدان معناست که حتي اگر عسل حاوي هاگ‌هاي بوتوليسم بخوريد، کودک شما بايد محافظت شود.

 

با اين حال، هنگامي که کودک شما متولد مي شود و ديگر در رحم شما محافظت نمي شود، حداقل براي مدتي در برابر آن باکتري آسيب پذير مي شود. دکتر پروکتر مي گويد: «عسل به دليل سيستم ايمني توسعه نيافته براي نوزادان يک نگراني است – آنها قادر به مبارزه با هاگ هاي بوتوليسم نيستند که گاهي در عسل وجود دارد. عسل خام را تا اولين تولد نوزاد دور از دسترس کودک خود نگه داريد.

 

سالانه حدود 110 مورد بوتوليسم در ايالات متحده گزارش مي شود و حدود 70 درصد از مبتلايان را نوزادان تازه متولد شده تشکيل مي دهند.

 

فوايد عسل در دوران بارداري

به طور کلي، عسل به عنوان يک منبع غذايي غني از ويتامين يا مواد معدني در نظر گرفته مي شود. و برخي از شرايط ويژه براي گسترش سلامتي در جسم را دارا مي باشد.

 

آندريا چيشولم، پزشک متخصص زنان و زايمان و عضو هيئت بررسي خانواده  وري ول مي گويد:

باروري

برخي تصورات وجود دارد که استفاده از عسل قبل از بارداري ممکن است به بهبود توانايي شما براي باردار شدن کمک کند.

سلامت تنفسي

برخي مطالعات نشان داده‌اند که خوردن عسل ممکن است به آسم کمک کند، اما تنها زماني که با سياه‌دانه يا دانه‌هاي کرفس ترکيب شود. عسل به تنهايي يک درمان موثر آسم در انسان نيست.

محافظت آنتي اکسيداني

عسل، به ويژه انواع تيره، حاوي آنتي اکسيدان هايي است که ممکن است با مبارزه با مولکول هاي موجود در بدن ما که به سلول هاي سالم آسيب مي رسانند، سلامت را تقويت کنند.

 

ملاحضات امنيتي

تقريباً هميشه، در دوران بارداري بايد با خيال راحت از عسل لذت ببريد. اما بهتر است چند نکته احتياطي را رعايت کنيد.

 

اگر ناهنجاري هاي گوارشي داريد با پزشک خود صحبت کنيد

افرادي که جراحي روده يا معده انجام داده‌اند يا به بيماري کرون مبتلا هستند، ممکن است پردازش باکتري‌هاي روزمره در مجراي روده‌شان سخت‌تر باشد. از آنجايي که عسل ممکن است حاوي هاگ‌هاي باکتري باشد، در صورت داشتن اين شرايط، مهم است که از پزشک خود در مورد مصرف عسل خود سوال کنيد.

 

اگر آنتي بيوتيک هاي سنگين مصرف مي کنيد، مصرف را محدود کنيد

آنتي‌بيوتيک‌هاي سنگين مي‌توانند حشرات «خوب» روده شما را که معمولاً با هاگ‌هاي باکتريايي مبارزه مي‌کنند، از بين ببرند. در رژيم غذايي شما به طور موقت

 

اگر ديابت بارداري داريد به راحتي از عسل استفاده کنيد

دکتر چيسولم مي‌گويد: «در بارداري‌هايي که با ديابت بارداري عارضه دارند، بهتر است شيرين‌کننده‌هاي اضافه شده از جمله عسل را به حداقل برسانيد، زيرا ممکن است سطح گلوکز خون شما را بالا ببرد.» با اين حال، دکتر چيسولم گهگاهي براي بيمارانش عسل را به قند سفره ترجيح مي دهد. او مي‌گويد: «عسل داراي شاخص گليسمي کمي پايين‌تر و ويتامين‌ها و خواص آنتي‌اکسيداني بيشتري است که آن را به عنوان يک شيرين‌کننده انتخاب بهتري مي‌کند

 

پس از تولد، عسل را از نوزاد خود دور نگه داريد

البته، هنگامي که کودک شما به دنيا آمد، عسل تا زماني که به سن 1 سالگي برسد، ممنوع است. ) قبل از اولين تولدشان.

 

نتيجه گيري

مهم است که از آنچه در دوران بارداري مي خوريد آگاه باشيد زيرا برخي از غذاها مي توانند براي شما، جنين متولد نشده يا هر دو ناسالم باشند. خوشبختانه، عسل مانند بسياري از غذاهاي نپخته يا پاستوريزه نشده ديگر خطراتي را به همراه ندارد.

 

به طور کلي، عسل يک خوراکي شيرين بي خطر براي شما در دوران بارداري است. بنابراين اگر مي خواهيد مقداري عسل را در چاي خود بچرخانيد، از آن براي شيرين کردن چاي خود استفاده کنيد.

 

در پايان به شما توصيه مي کنيم که اگر قصد خريد عسل گون اصل را داريد، به فروشگاه با تجربه و زبردست سوغات نهاوند مراجعه کنيد.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11148434

https://independent.academia.edu/ShaaMeyer33

http://edu.fudanedu.uk/user/bobbymiller4/

http://fudanedu.uk/user/bobbymiller4/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:BobbyMiller4

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

https://git.isis.vanderbilt.edu/BobbyMiller4

http://jobs.ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

http://ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:26

داکرومات چيست

داکرومات اصلي ترين پوشش معدني است که بيشتر در توربين هاي بادي، کاميون هاي سنگين، دريايي، کشاورزي، تجهيزات ساختماني و صنايع هوافضا و غيره استفاده مي شود.

يک پوشش داکرومات با کيفيت خوب داراي ويژگي هاي مختلفي مانند حفاظت در برابر خوردگي چهار طرفه، حفاظت از عمل گالوانيکي و غيرفعال شدن است. اکسيدهاي روي و کربنات‌ها مي‌توانند به ناحيه آسيب‌ديده بروند و پوشش را بازسازي کنند، اين امر خود ترميم پوشش داکرومات را امکان‌پذير مي‌کند.

پوشش داکرومات مزاياي مختلفي را ارائه مي دهد. داکرومات 5-7 ميکرون و داکرومات L 7-9 ميکرون است. پوشش داکرومات نيازي به تردي هيدروژني، اسيد شويي يا آبکاري الکتريکي ندارد. مواد تشکيل دهنده دو فلز مقاوم در برابر خوردگي هستند. ماهيت معدني آن را در برابر حلال هاي آلي مقاوم مي کند. پوشش داکرومات مقاوم در برابر حرارت و رسانا است. مقاومت در برابر پاشش نمک است. در برابر خوردگي محافظت بيشتري نسبت به روي دارد. جدا از تمام اين ويژگي ها، پوشش داکرومات داراي مزاياي زيست محيطي نيز مي باشد، زيرا از فلزات غير سمي تشکيل شده است. از آنجايي که بر پايه آب است، عاري از ساير حلال هاي سمي است

انواع  پوشش داکرومات بر اساس خواص

BASECOAT: اين روکش از فلکس آلومينيوم روي با کلاسورهاي مختلف به رنگ نقره اي ساخته شده است.

داکرومات 310/320: اين روکش آلومينيوم روي مبتني بر کروم شش ظرفيتي است. آنها در بست ها، مهره ها، فنرها، گيره هاي شلنگ و غيره استفاده مي شوند.

داکرومات 500: اين روکش آلومينيوم روي مبتني بر کروم شش ظرفيتي است که خود روغن کاري مي شود و در اتومبيل، ساختمان، آسياب بادي و غيره استفاده مي شود.

Geomet 720: اين روکش ورقه اي آلومينيومي بر پايه سيليکات است که کاملاً عاري از کروم است. در بست ها، مهره ها، فنرها، گيره هاي شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده مي شود.

Geomet 321: اين نيز پوشش ورقه‌اي آلومينيوم روي مبتني بر سيليکات است

کاملا عاري از کروم در بست ها، مهره ها، فنرها، گيره هاي شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده مي شود.

Geomet 500: اين نيز پوشش ورقه‌اي آلومينيوم روي سيليکات است

کاملاً عاري از کروم است، خود روغن کاري مي شود. مورد استفاده در خودرو، ساخت و ساز، آسياب بادي و غيره

Geomet 320/360: اين يکي ديگر از پوشش هاي ورقه اي آلومينيوم روي پايه سيليکات است که کاملاً عاري از کروم است. محتواي آلومينيوم بالايي دارد و مقاومت حرارتي بهتري را ارائه مي دهد. به خصوص براي ديسک ترمز استفاده مي شود.

به دليل خواص، کاربردها و مزاياي آن، انواع مختلف پوشش هاي داکرومات تقاضاي زيادي در بازار دارند. توليد کنندگان زيادي

انواع داکرومات

پوشش داکرومات داراي کاربر هاي بسيار وسيع و ارزشمندي در صنعت ميباشد ، مقاومـت بسـ?ار   با? در برابر خوردگ? ، حرارت ، عدم ا?جـاد تـردي ه?ـدروژن?، سازگاري با پوشش هاي بعدي و مقاومـت بـ? نها?ـت در برابـر خوردگ?گالوان?ک از جمله آنها ميباشد . براي مثال در کشور ژاپن شرکت هاي تول?د کننده خودرو ، اکثر قطعات خودرو را با پوشش داکرومات پوشش دهي  م? کنند ، هم چن?ن براي ابزار آ?ت جنگـ? در ايالات متحده آمريکا  ، اسـتانداردهاي نظـام?  بر اساس پوشش داکرومات (MIL-C-87115 Dacrotized) بــهمنظــور ا?جــاد  مقاومت در برابر خوردگ? در نظر گرفته شده است . در مهندس? شهرسازي ا?نپوشش به عنوان ?ک فرآ?ند اصل? در پروژه هاي ساخت تونل ، بزرگراه و پروژه هاي ب?شمار ساخت مترو بـه کـار رفته و ميرود
محلول داکرومات ?ک ماده محلول درآب حاوي مواد تفلون?، ذرات ر?ز روي، آلـوم?ن?م ، cro3،cr2o3 و غ?ـره  است. مواد تفلون?،mcro3 وmcr2o3 به شکل غ?ر محلول در آب به عنوان چسببراي به هم پ?وسـتن  ذرات ر?ز روي و آلوم?ن?م که در چند?ن ??ه ورقه ورقه ميباشد براي ا?جاد?ک ??ه پوشش? به کار م? رود .

پوشش داکرومات
ح?ل در منطقه پ?شگرم کوره پخت در دماي 100 درجه سانتيگراد بخار شده و مواد روي قطعه خشک مـ? شـود  . و در دمـاي  حدود 320 الي 350 درجه سانتيگراد پودرهاي آلوم?ن?م و روي کام?"روي قطعه پخت م? شود و ا?ن ??ه مانع? محکـم بـ?ن قطعـه و اکس?ژن و رطوبت ا?جاد م? کند.اس?د کروم در پوشش داکرومات مثل روي سطح آهن را غ?ر فعـال مـ? کنـد   . ضمنا" سطح آهن با س?ستم آند قربان?شونده روي محافظت م? شود
از کاربردهاي متنوع پوشش داکرومات در صنعت ميتوان به موارد زير اشاره نمود :

-
صنعت خودرو :
پيچ و مهره ، واشر ، لوله هاي آب ، فنر ، بست ، قطعات پرسي و ...
-
صنايع دريايي :
قطعات خارجي موتور ، بست ها و لوله هاي آب ، تجهيزات سبک ، زنجير ها و ....  
 
-
صنايع ريلي :
پيچ و مهره ، واشر ، بست ، ريل ، فنر و ...

-
صنايع کشاورزي و گلخانه اي :
يچ،مهره،واشر،بست ريل،قطعات پرسي و قطعات در مجاورت آب و رطوبت
- نيروگاه ها و تاسيسات انتقال نيرو :
يراق آلات ، پيچ،مهره،واشر،اتصالات و...     

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 162 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:51

هر آنچه نياز است تا يک باغدار حرفه و متخصص در مورد درخت گردو بداند، خشک شدن درخت گردو دلايل مختلفي دارد که ميتوان در مورد هرکدام بصورت کامل به بررسي پرداخت.

از برداشت تا خشک کردن گردو:

از جمع آوري ، برداشت تا خشک کردن اصولي گردو ؛ از موضوعاتي است که در اين نوشتار قصد داريم به آن بپردازيم با اکين نهال همراه باشيد تا اطلاعاتي پيرامون روش هاي صحيح خشک کردن گردو؛ و نکات مهم در زمان برداشت و خشک کردن گردو در اختيار شما قرار دهيم.

نهال گردو يکي از درختان با کيفيت مي باشد که هم به لحاظ داشتن ميوه هاي مقوي ارزش غذايي دارد و هم به دليل داشت چوب مقاوم در نجاري ، کاشت گردو صورت مي پذيرد ،ارزش غذايي مغز گردو باعث شده تا از آن به عنوان خشکبار معروف در جهان ياد کنند و مصرف آن به تامين انرژي لازم در بدن کمک مي کند.

بسياري از باغداران به دليل اقتصادي بودن اين محصول اقدام به کاشت آن مي کنند و باغ هايي در حجم وسيع احداث مي کنند،اما صرفا انتخاب نهالي چون گردو در به دست آوردن نتيجه مطلوب موثر نمي باشد بلکه بايد مجموعه اي نکات مهم و مراقبت هايي را اعمال کرد تا به نتيجه مطلوب دست پيدا کرد. علاوه بر مراقبت هاي لازم بايد برخي نکات و مراحل را نيز در روند رشد درخت گردو پشت سر گذاشت تا به نتيجه نهايي دست پيدا کرد،يعني  از برداشت تا خشک کردن گردو تازه ؛ مراحل مختلفي دارد که بايد طي شود.

قبل از برداشت تا خشک نمودن گردو،مرحله کاشت ميباشد نياز ها و مراقبت هاي لازم از اين مرحله آغاز مي شود و هر سال با گذشت زمان و باردهي درخت گردو مراحل پشت سر هم طي مي شود،برداشت گردو بستگي به شرايط اقليمي منطقه و نوع نژاد گردو دارد برخي ارقام زودرس و برخي ديررس مي باشند اما به طور کلي اواسط تا اواخر تابستان زمان برداشت گردو مي باشد،اين مرحله نيز حساسيت هاي زيادي دارد و بايد دقيقا به موقع انجام شود در غير اين صورت از کيفيت محصول کاسته خواهد شد. بعد از برداشت،زمان  پوست گيري و خشک کردن گردو ها مي باشد که هم به روش سنتي و هم به روش صنعتي انجام ميگرد.

نکات مهم در زمان برداشت و خشک شدن گردو:

همانطور که اشاره شد رسيدن به نتيجه مطلوب نيازمند برخي مراقبت ها و رعايت نکات مهم مي باشد،لازم به ذکر است که درخت گردو در ميان انواع درختان ديگر به تغذيه اصولي و مناسب نياز دارد و بايد مورد توجه قرار گيرد زيرا کيفيت نهايي مغز گردو در گرو تغذيه مناسب آن مي باشد. تغذيه در سالهايي ابتدايي کاشت گردو تا رسيدن به باردهي بيشتر اهميت دارد زيرا هر ساله ميزان بار افزايش پيدا کرده و اقتصادي تر خواهد شد و بايد وقت و دقت بيشتري را در زمان برداشت گردو به کار برد.

برداشت گردو را به دو روش مي توان انجام داد،يکي روش مکانيکي که از هزينه هاي اضافي و همچنين از آسيب رسيدن به شاخه ها توسط ضربه زدن نيز جلوگيري مي کند،در اين روش بعد از ريخته شدن گردو ها پاي درخت دستگاهي آنها را جمع آوري مي کند. روش دوم روش سنتي مي باشد که با استفاده از چوب و وارد کردن ضربه به شاخه ها اقدام به برداشت گردو مي کنند،اين روش نياز به نيروي کار بيشتري دارد و دقت عمل بيشتري هم مي خواهد.

بعد از برداشت زمان پوست گيري و سپس عمليات خشک کردن گردوي تازه؛ مي باشد، معمولا گردو خشک کردن ؛ بسيار حساسيت دارد زيرا اگر اصولي انجام نگيرد مغز گردو کپک زده و کيفيت خود را از دست مي دهد. خشک کردن ؛ اگر به روش اصولي و با دماي مناسب باشد تا 3 سال ماندگاري دارد و طعم آن تغيير نخواهد کرد.آب و هواي مرطوب براي خشک شدن گردو؛ مناسب نيست زيرا باعث رطوبت و کپک زدن مغز آن خواهد شد يا در مواردي نيز ممکن است خشک شود اما طعم مطلوبي نخواهد داشت،معمولا دماي مناسب براي خشک کردن گردو 43 درجه سانتي گراد و رطوبت نيز 30 درصد نياز است در چنين شرايطي معمول 3 تا 4 روز طول مي کشد تا مغز ها به خوبي خشک شوند.

راه هاي خشک کردن گردو در خانه و شرکت:

همانطور که اشاره شد مراحل مختلفي طي ميشود تا گردو به دست مصرف کننده برسد،يکي از مراحل مهم،خشک شدن گردوها مي باشد که اشاره شد حساسيت هاي زيادي دارد چون مغز گردو با خشک شدن نامناسب کيفيت خود را از دست خواهد داد.

براي خشک کردن گردو روش هاي مختلفي  وجود دارد:

  1. خشک کردن سنتي گردو :

اين روش که به روش طبيعي نيز شهرت دارد،محصول را بعد از پوست گيري روي سطح زمين پهن مي کنند و در برابر نور مستقيم خورشيد خشک مي کنند،توجه داشته باشيد در اين مرحله بايد هر روز گردو ها را برگرداند تا تمام قسمت ها به طور کامل خشک شوند،به منظور سريع خشک شدن مي توان از روزنامه استفاده نمود،به طوري که ابتدا روزنامه را روي سطح مورد نظر پهن کرده سپس گردو ها را رديفي روي روزنامه ها قرار داد و روزانه اقدام به پشت و رو کردن آنها کرد.

 

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 180 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:41

21 عطور نسائية ناجحة في العالم ، ما هي العطور النسائية الأكثر مبيعًا والأكثر شهرة في العالم؟ ما هي الكولونيا التي تم إنشاؤها لتكون اختيارًا يستحق أن يكون لديك أصدقاء منكم!؟

انضمي إلينا لتعريفك بأفخم عرض لعطور نسائنا ووفقًا لرغبتنا ، فيما يتعلق بالمميزات الفريدة لكل عطر ، مثل مظهره ورائحته وطبيعته ، اشترِ العطر النسائي المفضل لديك استقامة.

عطر نسائي وكولونيا

 

تعتبر العطور والكولونيا للنساء مهمة لأن الإيرانيين طالما اهتموا بالعطور ولطالما ارتبط استخدام العطور والعطور بأسلوب حياتنا.

 

أصبح استخدام العطور النسائية شائعًا جدًا بين النساء ومعظم النساء مهتمات جدًا بالعطور.

 

بالإضافة إلى أنه يجعلك عطريًا ، فإن العطر يجعلك أيضًا أكثر انتعاشًا وجاذبية ويمنحك إحساسًا أفضل بالثقة بالنفس.

 

المحتوى الموصى به:

نقدم لكم 21 من أفضل أنواع الكولونيا الرخيصة

 

من رائحة العطور يمكن للمرء أن يفهم السمات الشخصية للناس.

 

تبدو المرأة التي تظهر في المجتمع برائحة لطيفة أكثر جاذبية.

تنقسم العطور النسائية إلى ثلاث فئات حسب نوع التركيز:

 

    عطر

    ماء عطر

    إيدوتويلت

 

أشهر العطور النسائية

 

من أشهر العطور للنساء رائحة الأزهار الفاكهية ، لكن اختيار العطر يعتمد على العديد من الظروف ، بما في ذلك: الموسم وظروف الطقس ، والمكان الذي سنذهب إليه ، على سبيل المثال ، في الدوائر الودية. استخدمي عطور المنفحة الباردة والخفيفة أو استخدمي العطور النسائية الدافئة والحلوة في المناسبات الرسمية.

 

أيضًا ، في مواسم السنة الباردة ، يوصى بعطور نسائية دافئة وحلوة ودافئة ومرة ??، وفي مواسم السنة الدافئة ، يزداد الطلب على العطور النسائية اللطيفة والرائعة ، وتتكون العطور من ثلاثة عطور ، والتي تسمى أيضًا ملاحظات:

 

    الموسيقى ورقة الابتدائية

    المذكرة الوسطى

    الملاحظة النهائية

في هذا القسم سوف نعرض لكم 21 عطر للتعرف على أنجح العطور النسائية في العالم والتعرف على مميزاتها. دعنا ننتقل من عطر 21 إلى العطر الأول. ضع في اعتبارك أيضًا أنه لا تأخذ في الاعتبار ترتيب قوة العطور من حيث العدد واعلم أن كل هذه العناصر بأسلوبها الخاص قد أحبها أشخاص مختلفون (بعض الأشخاص العاديين وبعض المشاهير وبعض النساء الناجحات).

21- THIERRY MUGLER ALIEN EDP

عطر تيري موغلر ايلين للنساء

 

يعادل عطر Thierry Mugler Ellen النسائي 90 مل.هذا العطر مع تركيز أو دي بارفان هو خيار فريد للمرأة العصرية. تم تصميم وإطلاق عطر Thierry Mugler Elaine Eau de Parfum من Thierry Mugler في عام 2005 من قبل المصممين المشهورين Dominique Rupion و Lauren Bryer. يوصى باستخدام رائحته الدافئة والحلوة في مواسم السنة الباردة. كان Thierry Mugler Allen بلا شك أحد أفضل العطور النسائية في السنوات الأخيرة. تصميم زجاجة هذا العطر جذاب للغاية ، حيث تم استخدام اللونين البنفسجي والذهبي ، مما أضفى على هذا العطر سحرًا مبهرًا. رائحة الزهور ، وخاصة الزهور البيضاء ، تمنح الراحة للمستهلك.

 

مكونات عطر تييري موغلر الين هي:

 

الملاحظة الأصلية: الياسمين

الروائح الوسطى: الروائح الخشبية

ملاحظة أساسية: العنبر

اشتري عطر تيري موغلر الين للنساء

20- كالفن كلاين بيوتي

كالفن كلاين بيوتي (سي كيه بيوتي)

 

عطر نسائي بحجم 100 مل وبتركيز أو دي بارفان ، بالإضافة إلى سعره المعقول ، يقع في فئة العطور الأكثر مبيعًا في متجر Atralisa. كالفن كلاين سي كيه بيوتي برائحة حلوة خفيفة ومناسب للاستخدام في جميع الفصول. تم إنتاج هذا المنتج من قبل العلامة التجارية Calvin Klein في أكتوبر 2010 ، من تصميم Sophie Lobby ، وتم طرحه في سوق العطور والكولونيا العالمي. إذا نظرت عن كثب إلى زجاجة هذا العطر الأنثوي ، فسترى اسم Beauty ، وهو مكتوب بأحرف كبيرة عليها. فوق اسم Beauty ، يظهر شعار Calvin Klein بألوان داكنة جيدًا. يمكن رؤية السائل الذهبي داخل الزجاجة بوضوح من خلال الزجاج الشفاف. الزجاجة على شكل أسطوانة فضية وتخلق تناغمًا غريبًا مع الجسم أفقياً. رشة واحدة فقط من هذا العطر تكفي لتحقيق متانته غير العادية. Calvin Klein CK Beauty هو اختيار سيدة عصرية لاستخدامها في المناسبات والحفلات الرسمية. يمكن رؤية بذور الخطمي وأرز فرجينيا وزهرة الياسمين في تركيبة هذا العطر.

اشتري عطر كالفن كلاين بيوتي

19- فيكتوريا سيكرت نوير

كولونيا فيكتوريا سيكريت النسائية العصبية

 

العطر القادم الذي نريد أن نقدمه لك هو تحفة فريدة من نوعها من ماركة فيكتوريا سيكريت. عطر Victoria's Secret Noir Teas هو عطر أنثوي لطيف وحلو 100 مل برائحة الأزهار.

زجاجة هذا العطر أنيقة للغاية ومصممة بشكل جميل ويمكن أن تزين منضدة الزينة الخاصة بك. تشتمل المكونات المكونة لهذا العطر الجذاب والجذاب على المكونات التالية:

 

الروائح الأساسية: الكمثرى والتفاح الأحمر واليوسفي والأحمر

قلب العطر: الفريزيا ، زهرة البازلاء ، الماغنوليا ، الياسمين ، الياسمين الغردينيا

قاعدة العطر: الفانيليا والبرالين وخشب الصندل الأبيض واللبان والمسك والعنبر

اشترِ كولونيا Victoria's Secret Women's Neur

عطر نسائي من TRUSSARDI DONNA

عطر تروساردي دونا النسائي

 

عطر تروساردي دونا النسائي هو عطر زهري شرقي برائحة لطيفة وحلوة ينصح باستخدامه في جميع الفصول.

شراء هذا العطر الأنثوي اقتصادي للغاية بسبب حجمه 100 مل وتركيز ماء العطر. Trussardi Dona هي واحدة من أكثر المنتجات النسائية شهرة في هذه الشركة. عطر Trousardi Donna النسائي من صنع صانع العطور الشهير ومصممة العطور والكولونيا ناتالي لارسون. تعطي الرائحة الحلوة لهذا العطر الكثير من الهدوء والتركيز العالي للمرأة في الشكل. مكونات عطر تروساردي دونا الأنثوي هي:

 

روائح قاعدة العطر: روائح الفواكه والليمون واليوزو

 

القلب: زهر البرتقال الأفريقي ، الزنبق ، الياسمين

 

قاعدة العطر: النعناع والفانيليا وخشب الصندل الأبيض وخشب الأرز

اشتري عطر تروساردي دونا النسائي

17- عطر RIHANNA REB’L FLEUR النسائي

عطر نسائي Rihanna Rbel Flora

 

Rihanna Rebel Flora هي تحفة فريدة من نوعها من ماركة Rihanna. يبلغ حجم هذا العطر الأنثوي 100 مل وتركيزه هو edoperfum. تجذب رائحة فواكه البحر الأبيض المتوسط ??لهذا العطر انتباه كل سيدة عصرية وجذابة ، وخاصة النساء اللواتي يرغبن في الظهور بمظهر فريد. على الرغم من عدم وجود حد للعمر في اختيار العطور ، إلا أن هذا العطر يتم اختياره في الغالب من قبل النساء في سن 25 إلى 40 سنة. تم تصميم وصياغة عطر Rihanna Rebel Flora للنساء من قبل المصممين ماري بيير جوليان وكارولين ساباس. زجاجة عطر Rihanna Rebel Flora الجذابة هي أحد الأسباب التي تجذب النساء لشراء هذا العطر.

 

المكونات التي تتكون منها Rihanna Rbel Flora هي:

 

روائح قاعدة العطر: برقوق ، بذور حمراء ، خوخ

 

القلب: البامية ، البنفسج ، المريمية ، جوز الهند

 

قاعدة العطر: الفانيليا والنعناع والعنبر والمسك

اشترِ Rihanna Rebel Flora Women's Eau de Cologne

16- عطر LALIQUE AMETHYST للنساء

عطر لاليك اميتيس النسائي

 

تحفة فريدة من نوعها من ماركة لاليك برائحة الأزهار الفاكهية التي جذبت انتباه السيدات الشابات والعصيرات. حجم 100 مل ، تركيز ماء عطر برائحة لطيفة وحلوة هو أحد عوامل البيع العالية لهذا العطر. تم تصميم زجاجة هذا المنتج على شكل مكعب زجاجي يمكن رؤية تصميم البندقية عليه.

مكونات عطر لاليك اميتيس هي:

 

مقدمة العطر: الفراولة ، العليق ، العليق ، العنب البري ، العليق

 

قلب العطر: الفاوانيا ، يلانغ يلانغ ، الورد ، الفلفل

 

روائح قاعدة العطر: المسك والفانيليا والخشب

 

عطر لاليك اميتيس النسائي اقتصادي للغاية ومناسب من حيث السعر مقارنة بعطره وعلامته التجارية ، وهو خيار قيم لتقديم الهدايا لمن تحب.

اشتري عطر لاليك اميتيس النسائي

15- عطر بولغري ياسمين نوير النسائي

عطر نسائي بولغري جاسمين نوير

ماركة إيطالية شهيرة وعطر آخر ناجح! بولغري ياسمين نوار أو كولونيا سوداء دافئة وحلوة ، مهدئة وقوية ومنعشة للنساء اللواتي يرغبن في قضاء الربيع معهم في برد الخريف والشتاء!

 

تم إنتاج وإطلاق BVLGARI JASMIN NOIR في عام 2008 من قبل مصممين مشهورين هما Sophia Lobe و Carlos Benjamin. هذا العطر عبارة عن ماء عطر يعمل مع مجموعة شرقية من الأزهار الشمية ومتانة مرغوبة ، مما جعل Jasmine Neuer Black أحد الخيارات الجديرة بالاهتمام في الفئة العمرية التي تزيد عن 25 عامًا.

 

الجو الذي خلق لهذا العطر هو عالم هادئ وإيجابي مع نضارة وطاقة جيدة ، والتي بعد الوصول إلى النوتة الأساسية ، تجلب الاستقرار والقوة ، وبطبيعة الحال ، بسبب طبيعتها ورائحتها ، فهي مناسبة للاستخدام في الحفلات الليلية أو المواسم الباردة .

بولغاري ياسمين نوير

بولغاري ياسمين نوير

 

مكونات العطر من بولغاري ياسمين نوير

 

النوتة الأولية التي يتم استنشاقها عند رش العطر على الحلمات هي رائحة أزهار الغردينيا والمكونات الخضراء. بعد ذلك ، في قلب هذا العطر ، يرسل اللوز وزهور الياسمين موجات من الطاقة الإيجابية نحوك ، وعندما نصل إلى النوتة النهائية ، المسك ، النعناع ، العنبر ، فول التونكا ، الخشب الثمين ، عرق السوس. جودة هذه الكولونيا الأنثوية لك.

 

    لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج ، راجع صفحة BVLGARI JASMIN NOIR.

 

اشتري عطر بولغري ياسمين نوير

14- كالفين كلاين يوفوريا كولونيا نسائية

عطر نسائي كالفين كلاين يوفوريا

عطر كالفن كلاين يوفوريا النسائي ينقل السعادة لك. رائحة مليئة بالطاقة الجيدة والراقية مع رائحة حلوة وطبيعة دافئة ورائحة قوية للغاية

 

عطر Calvin klein euphoria هو عطر شهير ومحترف اكتسب اسمًا وتقاليدًا خاصًا ، خاصة في إيران ، بسبب متانته الممتازة ورائحته الجميلة ، وهي طبيعة الإيرانيين اللطيفين والمحبين.

 

هذا العطر النسائي له سعر جيد جدًا ومعقول مما جعله مرئيًا جدًا بين المنافسين وبالطبع هذا السعر المعقول ليس سبب تراجع جودته.

 

ميزة أخرى إيجابية ومثيرة للإعجاب لـ Calvin Klein Euphoria هي مظهرها الجذاب والأنيق ، والذي تم إنشاؤه من خلال تصميم النخبة في هذا المجال وأضفى مظهرًا لافتًا للنظر على هذا العطر الشتوي الحلو.

 

المجموعة الشمية لهذه الكولونيا الزهرية شرقية ورائحتها الغامضة تشمل الروائح التالية:

 

ملاحظة أولية: في الملاحظة الأولية ، التي تصل إليك بمجرد رش العطر ، يتم استخدام الرمان لإرسال الأمواج والطاقة إلى مستمع الرائحة في اللحظة الأولى.

 

قلب العطر: زهور الأوركيد والزنبق للرجال هي المكونات الوسطى لهذا العطر الأنثوي.

 

النفحات الأساسية: البنفسج والعنبر ، إلى جانب الماهوجني والمسك ، هي المكونات الأساسية أو النهائية لعطر Kelvin Klein Euphoria.

منبع :

 

https://www.quora.com/profile/Juan-Stewart-14

https://www.indiegogo.com/individuals/28449754

https://soundcloud.com/user-604459757

https://buddypress.org/members/juanstewart4/profile/

https://issuu.com/juanstewart4

https://www.4shared.com/u/XlYb_95j/JuanStewart4.html

https://www.designnominees.com/profile/juanstewart4

https://anieh.tumblr.com/post/673927881388392448/%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D9%89-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%B9%D9%84%D9%8A%D9%85%D9%8A

https://www.pubpub.org/user/juan-stewart

 

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 139 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:27

قابليت عبور از خط در دوربين مداربسته

در يک سيستم نظارتي، جستجو براي يافتن شواهدي از ورود غير مجاز افراد به يک منطقه ممنوعه، ممکن است اغلب کاري بسيار وقت گير و پر هزينه به نظر برسد. به همين دليل توسعه دهندگان نرم افزار هاي ويدئويي در دوربين مداربسته با ايجاد قابليت هاي پردازش تصويري، اعم از قابليت عبور از خط در دوربين مداربسته (line crossing)، تشخيص نفوذ  (Intrusion Detection)، تشخيص پلاک هايک ويژن، تشخيص چهره (Face Detection) در صدد رفع اين مشکل برآمده اند.

 

نحوه عملکرد تشخيص عبور از خط

ابتدا در مکان مورد نظر که مي تواند يک نقطه يا يه محوطه بزرگ يا کوچک باشد خط يا خطوط فرضي رسم مي شود. قابليت عبور از خط اين امکان را مي دهد تا در هنگام عبور سوژه از خط فرضي تعريف شده، عمل ضبط شروع شده و يا آلارم ها به صدا در آيند. دوربين هاي سري اسمارت امکان پشتيباني از 4 خط فرضي را دارند. و مي توان حساسيت آنها را در محدوده دلخواه (بهترين محدوده 60-80) تنظيم نمود.

الگوريتم عملکردي عبور از خط به گونه اي است که مي تواند ورود انواع سوژه از منطقه از پيش تعريف شده را تشخيص دهد. همچنين مي توان جهت عبور از خط  را به صورت دو طرفه، از چپ به راست و يا راست به چپ تنظيم نمود. براي استفاده از اين قابليت کافي است که دوربين را به دستگاه ضبط NVR متصل نموده و تنظيمات پردازش تصوير عبور از خط را در NVR فعال سازيد.

 

تشخيص عبور از خط هايک ويژن را مي توانيد به صورت يک طرفه از چپ به راست، يک طرفه از راست به چپ و يا دو طرفه تنظيم نماييد.

 

کاربرد عبور از خط در دوربين مداربسته

اين ويژگي در دوربين هايک ويژن مناسب براي نظارت بر تردد افراد يا سوژه هاي مختلف از ورودي و يا خروجي ها در مکان هاي مختلف است. از اين رو از اين ويژگي مي توان براي نظارت بر فنس ها، ديوارها، پارک ها و … در اماکن مختلف که لزوم نظارت بر ورود و خروج  افراد مختلف به محدوده موردنظر وجود دارد استفاده نمود.

همچنين مي توان از آن در بخش هايي از قسمت هاي داخلي مانند اتاق هايي با محدوديت رفت و آمد افراد، تاسيسات داخلي و خارجي نيز استفاده نمود.

 

توصيه مي شود از قابليت Line Crossing دوربين مداربسته براي مناطق پر تحرک و شلوغ استفاده نکنيد. به دليل اينکه دايما آلارم دوربين به صدا در مي آيد.

  1. https://hiktejarat.com/product/dh-ipc-hfw1230s1p-s5/
  1. https://hiktejarat.com/product/آنتن-وايرلس-ميکروتيک-mantbox-19s/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-تحت-شبکه-دام-هايک-ويژ-26/
  1. https://hiktejarat.com/product/ds-2de7530iw-ae/

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 154 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:37

معرفي دوربين هاي سري PanoVu هايک ويژن

هنگام طراحي راهکار هاي نظارتي براي اماکني با وسعت زياد مانند ميادين بزرگ، سالن ها، فرودگاه ها، تقاطع هاي ترافيکي شلوغ و …نيازمندي هاي بيشتري احساس مي گردد. در اين گونه کاربري ها پرسنل امنيتي نيازمند آپشن هاي جزئي و گسترده تري براي کنترل و مانيتورينگ مکان مورد نظر هستند و نه صرفا يک تصوير پانوراميک، بلکه تصاويري با بزرگنمايي زياد، با امکان نمايش دقيق جزئيات و … . با توجه به اين نکته، هايک ويژن دوربين هاي سري PanoVu خود را روانه بازار نموده است. دوربين هاي سري PanoVu هايک ويژن مي توانند تصاويري پانوراميک با کيفيت عالي و در عين حال با امکان نمايش جزئيات بالا ارائه کنند.

شرکت هايک ويژن يکي از سردمداران توليد سيستم هاي مداربسته امنيتي و نظارتي در جهان محسوب مي گردد. اين شرکت در طي سال هاي اخير محصولات جديد و متنوع بي شماري را روانه بازار کرده است. همانطور که گفته شد يکي از اين محصولات دوربين هاي سري PanoVu هستند. دوربين هاي سري PanoVu دوربين هاي پانوراميکي هستند که از آخرين تکنولوژي ادغام تصاوير ويدئويي استفاده مي کنند. تصاوير 180 يا 360 درجه پانوراميک با استفاده از چهار يا 8 سنسور 2 مگاپيکسلي در زمان واقعي و با رزولوشن ultra-HD ضبط مي شوند. طراحي يکپارچه و سرعت زوم بالا در اين نوع دوربين ها باعث شده تا حرکت و جابجايي سوژه ها از يک نقطه در يک منطقه وسيع به نقطه اي ديگر به خوبي و با جزئيات ظريف آن توسط اين دوربين ها به نمايش درآيد. در عين حال، دوربين هاي سري PanoVu از فناوري Darkfighter هايک ويژن نيز بهره مي برند، بدين ترتيب مي توانند در محيط هاي بسيار کم نور نيز تصاوير رنگي و با کيفيت بالايي ارائه دهند. (براي آشنايي با تفاوت انواع دوربين مداربسته بر روي لينک کليک نمائيد.)

 

با وجود طراحي يکپارچه اين محصولات، يک محصول واحد مي تواند به عنوان يک سيستم کامل عمل کند که امکان اتصال اجزاي سيستم را با يکديگر فراهم کرده و مي تواند بدون دخالت و پردازش هاي سيستم کامپيوتري جداگانه، تصاويري پانوراميک و با جزئيات دقيق ارائه نمايد. با وجود اين محصولات مي توانيد در هزينه هاي نصب و نگهداري و همچنين زمان صرفه جويي کنيد. اين دوربين ها به راحتي يک دوربين دام معمولي نصب مي شوند. تنها چيزي که براي نصب آنها نياز داريد يک کابل و يک منبع تغذيه است.

 

 

دوربين هاي سري PanoVu هايک ويژن

 

با توجه به ويژگي هاي انعطاف پذير و سهولت کار با آنها، اين دوربين ها طيف گسترده اي از گزينه ها را در رابط کاربري براي ارائه تصاوير پانوراميک با کيفيت و وضوح بالا فراهم مي کنند. شما براحتي قادر خواهيد بود تا يک تصوير را تا مرکز آن زوم کنيد و جزئيات دقيق را فقط با کليک کردن بر روي تصوير مشاهده نمائيد بدون آنکه کيفيت آنها کاهش يابد. در عين حال، دوربين هاي سري PanoVu از فناوري Darkfighter هايک ويژن نيز بهره مي برند، بدين ترتيب مي توانند در محيط هاي بسيار کم نور نيز تصاوير رنگي و با کيفيت بالايي ارائه دهند.

اين محصولات جديد شامل مدل هاي DS-2DP1636Z-D ،DS-2DP0818Z-D ،DS-2CD6986F- (H) ،DS-2DP1636-D مي شود. تمامي اين مدل ها از چندين لنز مختلف براي گرفتن عکس هاي پانوراميک استفاده مي کنند. مدل هاي DS-2DP1636Z-D و DS-2DP0818Z-D به عنوان يک دوربين گردان هايک ويژن داراي قابليت زوم اپتيکال و عملکرد رديابي خودکار نيز مي باشند. در اين مقاله، قصد داريم عمدتا به معرفي مدل DSLR-2DP1636-D بپردازيم.

 

 

  • خصوصيات فيزيکي

DS-2DP1636-D يک دوربين دام پانوراميک است که با استفاده از 8 سنسور تصوير جداگانه 2 مگاپيکسلي Progressive CMOS، مي تواند تصاويري با رزولوشن 2×4080 * 3840 با سرعت 30 فريم در ثانيه ارائه کند. اين دوربين داراي ساختار و طراحي مستحکمي است، زماني که پوشش بالاي آن را باز مي کنيد، با يک واشر اختصاصي ضد آب مواجه مي شويد. اين دوربين از استاندارد IP67 پشتيباني مي کند، که شامل مقاومت بالا در برابر رعد و برق با ميزان TVS 6000V و مقاومت در برابر ضربات فيزيکي مي گردد. اساسا اين دوربين ها براي برنامه هاي نظارت تصويري در فضاي باز طراحي شده اند. در داخل دوربين يک سينک بزرگ فلزي وجود دارد که به طور محکمي به برد اصلي متصل شده است، وجود اين قطعه باعث مي شود گرماي توليد شده بر اثر کار زياد به خوبي توزيع شده و از بالا رفتن دماي دوربين جلوگيري کند که همچنين ثبات و پايداري عملکردي دوربين را نيز تضمين مي کند. از لحاظ رابط هاي محيطي، دوربين داراي ورودي هاي BNC، DC36V، هفت کانال ورودي و 2 کانال خروجي آلارم، يک کانال ورودي و يک کانال خروجي صدا، پورت FC + RJ45 و ورودي SD کارت حافظه داخلي تا 128G مي باشد.

 

  • پشتيباني از تکنولوژي ادغام تصاوير ويدئويي

8 لنز ثابت با فاصله کانوني 4.0/F=1.8 با استفاده از سنسور هاي تصوير 2 مگاپيکسلي CMOS، مي تواند در هشت جهت مختلف تصاوير 360 و 180 درجه پانوراميک را به نمايش بگذارد. مهمتر از همه، شرکت از تکنولوژي کنترل هوشمند 3D در نرم افزار دوربين استفاده کرده است، با استفاده از ماوس مي توانيد تصوير هوشمند را به صورت دايره اي، حلقه اي، کاسه اي و ساير اشکال تغيير دهيد. همچنين امکان چرخش تصاوير در هر زاويه اي و بدون ايجاد هيچگونه نويزي در تصوير ميسر است. علاوه بر اين، کنترل هوشمند 3D مي تواند عمل بزرگنمايي (zoom-in) و کوچک نمايي (zoom out) تصوير را نيز انجام دهد. از طريق استفاده از ترکيب 8 لنز مجزا مي تواند وضوح تصويري 16 مگاپيکسلي و با کيفيت فوق العاده HD ايجاد کند.

 

  • عملکرد بالا در نور کم

اين دوربين پانوراماي HD با استفاده از قابليت خودکار IR-CUT، کاهنده نويز ديجيتالي 3D، تکنولوژي پردازش تصوير AGC هايک ويژن و …غيره مي تواند عملکرد بسيار خوبي در نور 0.001 Lux داشته باشد. به منظور تست عملکرد دوربين در شراط نور کم، ما دوربين را داخل يک جعبه تاريک قرار داديم، همچنين حالت سوئيچينگ را به حالت خودکار تغيير داديم، در اين شرايط دوربين همچنان تصاويري با کيفيت، روشنايي، کنتراست و درجه اشباع مناسب ارائه مي کند. در کل از دوربين هاي مداربسته سري PanoVu هايک ويژن براي برنامه هاي نظارتي و امنيتي در مقياس وسيع مانند استاديوم ها، مراکز شهري، فرودگاه ها و پارکينگ ها استفاده مي شود. به صورت کلي نيز اين دوربين ها در دو نوع يا دسته بندي 8 مگاپيکسلي 180 درجه و 16 مگاپيکسل 360 درجه موجود هستند.

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce16h1t-ite/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2635fwd-izs/

https://tiamcctv.com/product/td-7421ae2hd-ar1/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2125fwd-is/

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:26

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

همان طور که می دانید ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان یا تعدادی از دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد که باید درون استخوان فک به صورت کامل جای گرفته و جوش بخورد تا عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان داشته باشد. درمان ایمپلنت روشی نوین و جایگزین تاج دندانی و دندان مصنوعی است.

اغلب افراد برای انتخاب این روش کمی دچار نگرانی بابت درد آن می شوند. زمانی که کاشت ایمپلنت انجام می شود شما دردی را حس نخواهید کرد زیرا ناحیه جراحی بی حس شده است و جای نگرانی نیست. دردی که حین جراحی ممکن است حس کنید به اندازه کشیدن یک دندان معمولی است. زیرا در این جراحی باید بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ایمپلنت درون استخوان فک جای داده شود.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از کاشت ایمپلنت ممکن است برخی افراد کمی حس درد داشته باشند به همین علت  سوال بیماران این است که  بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مسکن قوی برای درد ایمپلنت چیست؟ و یا بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم؟ یا درد ایمپلنت چند روزه ؟  برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

در ابتدا باید بگوییم که درد بعد از ایمپلنت باید ریشه یابی شود و علت آن یافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلایل مختلفی میزان درد هر فرد پس از ایمپلنت با دیگری متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به عواملی که می تواند درد بعد از ایمپلنت را کاهش دهد بپردازیم.

علت درد پس از ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که جراحی انجام می شود درد در ناحیه ایمپلنت شده زیاد نیست به میزانی است که گویی یک دندان کشیده شده است. اما پس از اینکه بی حسی موضعی از بین رفت ممکن است همچنان بیمار درد را تحمل کند که در این صورت باید علت درد پس از ایمپلنت را پیدا کرد؟ اولین عامل درد بعد از ایمپلنت دندان تغییراتی است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است.  هنگامی که جراحی انجام می شود عروق و بافت های خوبی و عصبی، بافت های استخوانی و نرم در این جراحی در گیر می شوند.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

ایمپلنت دندان از بهترین درمان ها برای جایگزینی بی دندانی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های دندانی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به همین علت بعد از از بین رفتن بی حسی ممکن است شما کمی درد را احساس کنید. بهتر است در صورتی که در ناحیه جراحی درد احساس کردید، یک مسکن قوی برای درد ایمپلنت مصرف کنید. البته پزشکان پس از جراحی مسکن هایی را برای شما تجویز می کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحی تا آخرین عدد از قرص ها را طبق برنامه ای که برایتان تنظیم میشود مصرف کنید.

برخی افراد می پرسند بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مدت زمان درد بعد از ایمپلنت برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی فرد متفاوت است. شرایط فیزیکی و شرایط سلامتی هر فرد و میزان مهارت جراح می تواند برای هر فرد در تعداد روزهایی که باید کمی درد را تحمل کند تاثیر گذار باشد. اما معمولا 10 الی 15 روز پس از ایمپلنت دندان درد طبیعی است

 چه عواملی باعث تشدید درد پس از ایمپلنت دندان می شود؟

جهت پاسخ به سوال اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم یا برای تسکین درد بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم باید بگوئیم که تقریبا 15 روز پس از ایمپلنت طبیعی است کمی احساس درد داشته باشید و بهتر است با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است درد را تسکین دهید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 اما عواملی هستند که باعث تشدید دردر پس از ایمپلنت دندان می شوند. عواملی که موجب تشدید ایمپلنت می شوند عبارتند از :

  1. در صورتی که فک دارای تراکم استخوانی کافی نباشد طبیعی است ک ایمپلنت ضعیف بوده و از بین می رود. در این صورت باید ایپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان های تکمیلی انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت جدید نمایند. اگر اقدام به تعویض آن نکنند در این صورت ایمپلنت فرد شل می شود و همین باعث تشدید درد در ناحیه جراحی می شود.
  2. در صورتی که قبل از کاشت سلامت لثه بررسی نشده باشد ممکن است پس از کاشت ایمپلنت عفونت باعث تشدید درد برای بیماران شود و شاید بیمار دچار ورم لثه بعد از ایمپلنت بشود.
  3. گاهی ممکن است ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک بیمار پیوند نخورده باشد و بدن بیمار آن رارد کنند و پس بزند. در این صورت بیمار باید درد شدیدی را تحمل کند. درمان این نوع مشکل تعویض نوع و جنس ایمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز هست.
  4. گاهی ممکن است حین جراحی مته دندانپزشکی به استخوان اطراف ناحیه جراحی آسیب رسانده باشد و پزشک متوجه این آسیب نشده باشد. در این صورت پس از کاشت فرد درد شدیدی حس می کند.
  5. همچنین ممکن است این مته دندان پزشکی به عصب های اطراف ناحیه ایمپلنت آسیب وارد کرده باشد در این صورت نیز درد شدیدی به بیمار وارد می شود. البته این مورد بسیار نادر است .

 برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از آنکه جراحی کاشت ایمپلنت به اتمام رسید اغلب متخصص جراحی دندان پزشکی به شما مراقبت های لازم را توصیه می کند که بهتر است آن ها را به صورت دقیق انجام داده تا دچار دندان درد نشوید. مسکن قوی برای درد پس از ایمپلنت معمولا تجویز می شود که با مصرف آن در مدت تعیین شده می توانید درد را کاهش دهید.

فیلم ایمپلنت دندان

 ضمنا می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان از ایجاد در  بر اثر عفونت یا تجمع باکتری جلوگیری کنید. در صورتی که احساس درد داشتید می توانید از دهانشویه و یا آب نمک برای ضد عفونی دهان استفاده کنید. و اگر درد در ناحیه جراحی زیاد شد بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده نمائید تا درد را کاهش دهید. از نوشیدنی هایی که سرد و خنک هستند استفاده کنید تا درد دندان بعد از ایمپلنت کاهش یابد.

البته اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا ریشه درد را برای شما پیدا کنند سپس در صورتی که این درد طبیعی بود بهتر است از روش های بالا برای تسکین درد استفاده کنید.

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:26

لینک دوستان

خبرنامه